دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

سلاااااااام به عشق خودم...آقا محمدرضای گل...من موندم باداشتن آدرس وبلاگم چجوری هنوز پیداش نکردی...خیلی وقت بود نیومده بودم وبلاگمون...میدونی که دوران امتحانات و خانومتم شاگرد اوله...نخبه ام مثلا...آرامداداش دیروز میگه محمد هی لافتو میزنه..خخخخ....عاشقتم الانم خیلی نمیتونم بنویسم یعنی حالشو ندارم دیشب کلی بیدار بودم صبحم زود پاشدم خلاصه جونم برات بگه ی امتحان بیشتر ندارم اونم پنج شنبه است وبعدشم راهی مشهد میشیم...میرم پیش امام رضام ازش میخوام که ما رو بهم برسونه .....کلی برا همه داداشا وآجی هاهم دعا میکنم.........

کاش زودتر روزا بگذره تا برسیم بهم...گریهدیگه طاقتشو ندارم.......

تو را بی بهانه دوست دارم....

  • mari mmm

نظرات  (۱)

  • میثاق مشکوری
  •   به به  عالی بود دنبال می شوید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی