دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

من ویارم....

Thursday, 28 Khordad 1394، 06:43 PM

امروز کلی باهات حرف زدم عشقم.....وای خدا خیلی ازت ممنونم....ولی باز فردا داری میری عشقم....زود میای زود میری...پیش منم که نمیای...فدات بشم نمیتونی بیای وگرنه که از خداته بیای پیش من...چشمک

جونم...عشقم...داشتنت بزرگترین نعمتیه که خدا بهم داد و میده و خواهد داد....کاش سربازیت تموم بشه بیای پیشم دیگه هیچ جا نرررررری همش پیش خودم باشی...مال خودم باشی....خدایا دیگه نمیتونم مگه من چقد تحمل دارم...

 گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

                               آری شود ولی به خون جگر شود

 

               

  • mari mmm

نظرات  (۶)

برا بسرا بله خخخخخخ
پاسخ:
برا منم خوشحالی داره....
  • Morteza lashani
  • آره خیلی حال میده...
    پاسخ:
    :---)
  • Fatemeh sadatmand
  • دقیقا درست میگیییییییییییییییییییییییییییییییییییی...

    پاسخ:
    :)
  • نیلوفر
  • در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
    پاسخ:
    واقعا که همینه.مرسی نیلوفر جون
  • تراآپســـــ
  • باسلام.
    لطفا تو هم مثل من بیا مطلبم را بخون و نظر بده!
    **حلول ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد.**

    عنوان مطلب:               دانلود ربنا محمدرضا شجریان
    لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=138
     
    تک تک نظر ها را بررسی  و حتما بازهم بهتون سر می زنم.
    یاعلی
    پاسخ:
    چشم حتما میام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی