دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

بهترین من.....

Thursday, 20 Mehr 1396، 12:06 AM

بهترین من...امروز برای تو مینویسم...برای تو که دنیای من بودی...هستی...خواهی بود... هم نفس لحظه های عاشقی...مرا دریاب آنگاه که در غمگین ترین اوقات زندگی هستم...مرا دریاب...آنگاه که نگاه رقت انگیز زندگی به عشقمان چشم دوخته است و آنگاه که کفتار های بی سر و پا درحال پوزخند زدن به حالمان هستند... این تویی که حال مرا خوب میکنی... این منم که عاشق تو شدم...این زندگی همان زندگی است که انتظارش را داشتیم....

پ.ن:خداروشکر واسه عشقمون... واسه بهم رسیدنمون. ...❤❤❤❤❤

  • mari mmm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی