دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

سربازی عشقولی تموم شده...خنده خداروشکر....دوسال پدرمون در اومد...البته عشقم ک بیشتر...ولی خداروشکر که تموم شد...یکی از سد های جلوی راهمون برداشته شد..و پیش به سوی برداشتن سد های دیگر...البته اگه بذارن...خخخخ....اینم از بخت برگشته ماست... به هر حال خدا بزرگه.....چی بگم از کجا بگم...اها...امتحانام داره شروع میشه اما برخلاف ترم های گذشته اصلا برام مهم نیست چی بشه فقط دوست دارم این ترم کذایی بگذره از بس که اذیت شدم...و میرسیم به مسئله درس خوندن شما آقایی دیوونه خل من....+مسئله کار...انشالله که به زودی حل بشه و زود بریم سر خونه زندگیمون...واقعا که بیشعوره هر کسی که اذیتمون میکنه...خودمم نمیدونم دارم چی میگم و چی مینویسم...خیلی دلم گرفته...از همه ....از تو...واسه دلخوشی اومدم اینجا چرت و پرت مینویسم...به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم...خدایا کرمتو شکر....

برای عشقم :بی تب تند پیراهنت شک نکن من که هیچ آسمان هم زمین میخورد...

  • mari mmm

نظرات  (۲)

  • شاهزاده شب
  • همه چی درست میشه :)
    پاسخ:
    به امید خدا...
  • نسیم ...
  • ^_____^
    عشقتون پایدار... همه مشکلات حل میشه... مهم اینه که دوستت داره...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی