دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

وقتی که صدات آرومم میکنه...

Saturday, 15 Esfand 1394، 08:43 AM

سلام به روی ماهت عشقم...خیلی دلم برات تنگ شده...دیروز که زنگ زدی خیلی آروم شدم...اما بعدشم حسابی گریه کردم دل تنگیم که برطرف نشد هیچ ، تازه بدتر هم شدم...روزا داره بدون تو میگذره...همش درگیر درسامم...منم که از اول ترم تاآخرش همش امتحان دارم...دلم میخواد این روزا هرچی زودتر بگذره ...بگذره که زودتر بهم برسیم...بگذره که ببینم خوشبختیمونو....عزیز دلم خیلی برات دعا میکنم...دوستت دارم عشقم...

  • mari mmm

نظرات  (۱)

  • fatemeh xrf
  • هعی روزگار ...😥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی