دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

میکشمت عشقم....

Friday, 16 Bahman 1394، 05:19 PM

اولا سلام...دوما خیییییییییییییلی خوشحالم که الان بهم زنگ زدی ... و از همه مهم تر سوما وبلاگو پیدا کردی و همه مطالبو خوندی و سورپرایز منو از بین بردی و به رو خودتم نمیاری...عجبا...مگه اینکه دستم بهت نرسه زندگیم... یه عذرخواهی بهت بدهکارم الان که زنگ زدی خواب بودم نتونستم برم بیرون تو سوییت بودم و بازم نتونستم خوب باهات حرف بزنم....فداسرت انشالله دفعه بعد جبران میکنم... راستی یادم رفت بهت بگم امروز روزه گرفته بودم میخواستم این لحظه آخری خواستم بهت بگم ترسیدم دعوام کنی...عشقم خیلی دوستت دارم...دلم برات تنگه....بازم میام برات مینویسم...

  • mari mmm

نظرات  (۲)

تبریک میگم به عشقی که بینتونِ ایشالا همیشه کنارهم باشین
پاسخ:
ممنون...فعلا که کنار هم نیستیم.انشالا به زودی....
  • میثم یوسفی
  • :|

    روی کره زمین کلیک کن!
    با اجازت من دنبالت کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی