دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

خسته شدم......

Wednesday, 18 Azar 1394، 10:41 PM

از این امتحانای لعنتی خسته شدم.......از دوری تو....از دوری خانواده...از دوری همه...خیلی این روزا واسم سخته...به عشق تو این روزا رو میگذرونم....شب قبل امتحان که بهم پیام دادی کلی خوشحال شدم... سرجلسه امتحان هم که بودم بهم زنگ زده بودی...حیف شد نتونستم بردارم...ولی نمی تونستم به این وضع ادامه بدم...با دوستان گرامی رفتیم بیرون ی گشتی تو شهر زدیم یه حال و هوایی عوض کردیم شبم رفتم اتاق دوستام که بهم زنگ زدی و صداتو شنیدم کلی خوشحال شدم ....نمیدونی که چقد ذوق کردم بعدشم که عکساتو برام داداشی فرستاد قربونت برم ....دلم برات بسیاااااااااااااار تنگ شده امیدارم زودتر بیای پیشم بدون هیچ بهونه ای....روزا بدون تو داره میگذره به سختی عقربه ساعتو فقط باید هلش بدی لامصب...مگه جلو میره....حالا کافیه تو پیشم باشی.....هووووف......مث رعد وبرق زمان میگذره ....اینم از بخت ماست دیگه .......دلم میخواد برم مشهد...کاش بشه با هم بریم یبار....کلی حرف نگفته دارم .....امروز از اون روزاست که بودنت اجباریه واسه من....حیف که نیستی پیشم و باید مث قبل حرفامو تو خودم خفه کنم.....گریهای خدددددددا شکرت......

اینم یه شعر به افتخارت عشقم....دوستت دارم زندگیم....به امید دیدارت عمرم........

دل من عاشق زارست،کمی راه بیا.نفس ات بوی بهارست،کمی راه بیا

زندگی بی تو برایم غم دل خوردن و بس.سر من بی تو به دارست،کمی راه بیا

چه جهانی،چه زمانی،همه اش دلهره است.خنده ات عشق و قرارست،کمی راه بیا

تو عزیزی،توطبیبی،تو سراسر عشقی.قلب من بی تو دچار است،کمی راه بیا

همه عمرم شده پاسوزدوچشمت گل من.نازکردن به چه کارست؟کمی راه بیا

شده زندان همه ی دار و ندارم بی تو.دلم من فکر فرار است،کمی راه بیا

چه کنم از غم تو راهی میخانه شدم.تو گلی،قهر تو خار است،کمی راه بیا

خوش بحالش که ندید است نگاهت هرگز.برق چشمان تو نار است،کمی راه بیا

دگرم نیست دلی تا که به دریا بزنم.زدنش بی تو قمار است،کمی راه بیا

  • 94/09/18
  • mari mmm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی