دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

عشقم اومد....

Wednesday, 27 Khordad 1394، 11:54 PM

واااااای خداااای من.....

خیلی ازت ممنونم...عشقم اومده...فداش بشم..

کاملا اتفاقی و بی خبر...

نفسم بعدازظهر خواب بودم طبق معمول همیشه...بازم خوابتو دیدم....عکستم رو صفحه گوشیم بود...که یدفعه با صدای زنگ گوشی بیدار شدم ....صداتو که شنیدم یه لحظه تو شوک بودم فک کردم دارم خواب می بینم ....

خدایاصدهزار مرتبه شکرت ماه رمضون اومد و برکتشم با خودش اورد خدایا بهترین انگیزه بودبراااام...

عشقم عمرم بازم از هم خبرداریم....خیلی خوشحالم....

               

                    

  • mari mmm

نظرات  (۵)

like
پاسخ:
ممنون کیمیا خانوم
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • خوش حالم ک خوشحالی....
    وب خوبی داری..
    ب وب من هم سر بزنید....
    پاسخ:
    ممنون پرنسس
  • Morteza lashani
  • تبرررررررررررررررررررریک
    پاسخ:
    مررررررررررسی
  • Fatemeh sadatmand
  • :) زندگی اگر برا رسیدن به خدا باشه
    و اون 5 اصل ساده زیستی رعایت بشه
    حله عاقبت بخیر میشید :)
    پاسخ:
    مرسی خواهری واقعا از وبلاگت بهره بردم به بقیه هم پیشنهاد میکنم حتما سربزنن
  • Fatemeh sadatmand
  • برای من و همسرمم دعا کنید تو نمازاتون :) خواهری خوبم ...
    امیدوارم حضرت زهرا حاجت دلتوبده وعاقبت بخیر بشیییییید بعد از ازدواج ...
    پاسخ:
    ممنوووووون عزیزم محتاجیم به دعا:)خیلی از این دعاها دوس دارم:):)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی