دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

باز اومدم ....

Tuesday, 26 Khordad 1394، 03:40 PM

سلام به روی ماه عشقم....دو سه روزی نبودم...دیروز امتحان داشتم پری روزم داشتم خسته شده بودم اعصابم داغون بود خواستم بیام بنویسم نت قطع بود با بچها رفتیم بیرون بدتر شدم جاهایی که با هم رفته بودیم و دیدم و داغ دلم تازه شد عزیزم دلم خیلی برات تنگه خیلللللی....امیدوارم زودتر بیای پیشم...ماه رمضون داره میاااد....از این نظر خوشحالم کاش سعادت روزه گرفتن نصیبم بشه میدونم اگه بودی هی میگفتی نگیر ضعیف میشی و....دل منی

یه هفته دیگه میرم خونه.... اونجا نت ندارمگریهاونوقت چجوری بیام به وبمون سر بزنم....

عمر من خیلی دوستت دارم........ 

              

  • mari mmm

نظرات  (۲)

  • مهدی فرید
  • شما نویسنده کتاب زندگی خود هستید.
    اگر می خواهی که هیچ اشتباهی مرتکب نشوی، باید که دست به هیچ کاری نزنی و اگر دست به هیچ کاری نزنی، بزرگ ترین اشتباه را مرتکب شده ای.

    ***************
    ***************
    یاحق./
    پاسخ:
    چه نکته ی جالبی.....
  • Fatemeh sadatmand
  • ona estesnan ! az timarestan farar kardan

    bale to postaye ghbalamam goftam az bigheyrati mardane
    پاسخ:
    واقعا ادم اذیت میشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی