دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

عشقم داشتم درس میخوندم بعد یدفعه یاد روزی افتادم که واسه اولین بار رفتیم گردش چقدرخوب بود خخخخخ یادش بخیر چقدر راه رفتیم تا کجاها رفتیم چقدر حرف زدیم برات یادگاری نوشتم و...اینم از درس خوندن ما همه چی بود جز درس تازشم باید غذا درست کنم گریهخسته شدم اووووف تو زندگیمون که من بدبخت میشم همش غذا درست کن ظرف بشور کار بکن فریادگنااااه داااالم ولی یه راه دیگه هم هست با هم همکاری کنیم آرامموافق نیستی؟؟؟؟؟زبان درازی

عزیزدلم شوخی کردم خودم واست خانومی می کنم دلم تو فقط امیدم باش ....هوامو داشته باش ....هر قولی رو که بهم دادی عملی کن بقیش با من....نمیخوام لیلی و مجنون باشیم... نمیخوام شیرین و فرهاد باشیم ...میخوام که مریم و محمدرضا باشیم از صفر شروع کنیم به بی نهایت برسیم تو این راه باید به هم کمک کنیم دست همو بگیریم و با همه پستی و بلندی های راه به اوج برسیم ......من که از این حرفا بلد نبودم خودت بهم یاد دادی عشق من....امروزم از اون روزایی که دلم حسابی برات تنگ شده تازه هنوز یه ماه گذشته اااااه.........دوهفته دیگه میرم خونه و شروع کار و حرف و حدیث و بازم اون فک وفامیل لعنتی........آدمو پشیمون میکنن از زندگی....

فقط به عشق تو و قولایی که ازم گرفتی تحمل می کنم.....

                                  

  • mari mmm

نظرات  (۲)

  • فاطمه مختاری
  • اخیی چه قدر احساساتی بودی شما عزیز دل
    پاسخ:
    :)
    سلام ؛

    پست مفیدی بود ، خوشحال می شم از آخرین پست های سایت من هم دیدن کنی

    عنوان مطلب : اسنک به سبک هلندی!


    عنوان مطلب : این خانه را چه کسی می خرد !


    عنوان مطلب : جشنواره گل والت دیزنی و شخصیتهای کارتونی

    خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

    سرزمین آریایی - http://ariae.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی