دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

به انتظار یار

Monday, 18 Khordad 1394، 07:59 PM
روزها و ثانیه ها در گذرند... و من تنها جامانده ام بی تو...
منتظر روزی هستم تا در کنارت دوباره به آرامش برسم...
تو همان عشق بودی...این را از رفتنت فهمیدم...
کاش رفتنت اختیاری بود...اما به اجبار است و هر دو غمگینیم از برای این فاصله ها...
عشق من...دوستت دارم....

  • mari mmm

نظرات  (۴)

  • فاطمه مختاری
  • لاااااااااااااااایییییییییییییییک عزیزم
    پاسخ:
    ممنون خواهری
    لاییییییییییییک.
    پاسخ:
    ممنووووون عزیزززم
  • دریا ...
  • دیروز که رفتی..تمام فرداهایم را گم کردم:))عجب جمله ای:))
    پاسخ:
    (:
    قابل عشقمو نداشت
    خخخخخ
  • Morteza lashani
  • سلام
    وبلاگت خیلی به دلم نشست آخه درد دله خودمه
    پاسخ:
    ممنون که سر زدید بازم بیاید مرسی از لطفتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی