دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

دنیای دو نفره

بعضی از مرد ها....آنقدر مرد هستند که یک زن میتونه با خیال راحت زن باشه...

پیام های کوتاه
  • 17 Khordad 94 , 00:05
    M^2=L

رفتی...خدا به همراهت...

Friday, 15 Khordad 1394، 05:09 PM

عشقم...خیلی نامردی...خیلی بیشعوری...آخه اینم رسمش بود که بی خبر بری...زندگیم از دستت خیلی ناراحتم مگه اینکه دستم بهت نرسه پوست از کلت میکنم کچل...

دلم دیروز خیلی ناراحت بودی هیچ جورم نتونستم آرومت کنم...مث نی نی ها بهونه گیری....وقتی هم که ناراحت میشی که دیگه واویییییلللا....کی بیاد از فکر و خیال درت بیاره...

حالا که داری این پستامو میخونی همه ی این روزا برات خاطره شده...روزایی که پیشم نیستی اما تک تک شون رو باهات زندگی کردم...بهت فکر کردم...با عشق به تو گذروندم این لحظه لحظه های عمرمو....

پس فردا امتحان ریاضی دارم هیچی هم نخوندم (الکی مثلا من دو بار کتابو دور نزدمه...خخخخ)اما خداییش امروز حالمو گرفتی اصلا حال و حوصله درس رو ندارم...


  نیست بر لوح دلم جز الف قامت دوست

                                                                  چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم 

  • mari mmm

نظرات  (۳)

  • نیلوفر
  • باد با چراغ خاموش کاری ندارد
    اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
    پاسخ:
    کاملا صحیح نیلوفر خانوم
    از خوندش احساسم عوض شد.وب خوبی دارید به وب منم سر بزنید خوش حال میشم.منم فردا امتحان ریاضی دارم.
    پاسخ:
    وب شما هم جالب بود بازم سر بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی